Viac než 900-koňový McLaren Senna je realitou!
Aj takéto monštrum má na svedomí Novitec – renomovaný špecialista na úpravu najexkluzívnejších automobilov. Pod zub si zobrali extrémnu 500-kusovú špecialitu, z ktorej dostali neuveriteľný výkon.
Porovnanie so sériovým variantom
Pre porovnanie štandardne osadený benzínový motor V8 s objemom 4 litre produkuje v základe pomocou dvojice turbodúchadiel 588 kW / 800 konských síl a 800 Nm krútiaceho momentu. Z 0 na 100 km/h zrýchli za 2,8 sekundy a z 0 na 200 km/h vystrelí za 6,9 sekundy. Po úprave Novitec sa výkon zvýšil na 663 kW / 902 konských síl a 888 Nm krútiaceho momentu. V šprinte na 100 km/h sa zlepšil o desatinu, pri dlhšom zrýchlení z pokoja až na 200 km/h to sú 4 desatiny k dobru.
V čom nastali zmeny?
Hlavnou zmenou je doplnenie modulu NOVITEC N-TRONIC, ktorý je prispôsobený riadiacej jednotke motora a vkladá nové mapovanie pre vstrekovanie a zapaľovanie, ako aj upravenú elektronickú reguláciu plniaceho tlaku. Súčasťou prestavby motora je vysokovýkonný výfukový systém NOVITEC RACE GTR, ktorý je vyrobený z ultraľahkého materiálu Inconel, ktorý sa používa v pretekoch F1. Dvojica 95 mm výfukových rúr optimalizuje teplotu v motorovom priestore. Karoséria s aktívnou aerodynamikou ostala nedotknutá.
Poriadne kolesá
Novitec spolu s americkým výrobcom vysokokvalitných diskov Vossen vyvinula na mieru vyrobené kolesá s rozmerom buď 20 alebo 21 palcov. Odľahčené disky kolies sa vyrábajú pomocou najmodernejšej kovacej technológie a vďaka siedmym dvojitým lúčom sa zdajú byť väčšie ako naozaj sú. Prednú časť zužujú disky kolies s rozmerom 255/30 ZR 20 a zadnú časť rozširujú disky s rozmerom 325/25 ZR 21. Obuté sú na špeciálnych plášťoch Pirelli P-Zero.
Zdroj: www.novitecgroup.com