Kia otvorila prvý showroom v nákupnom centre
Aj takto si predajcovia získavajú zákazníkov. Stačí len autá umiestniť na miesta, ktorými prechádza masa ľudí. Začiatkom decembra sa otvorili pre Kiu brány bratislavského Auparku.
Čím je showroom výnimočný?
Showroom sa rozprestiera na viac ako 60 m2 plochy. Z toho 22 m2 je vyhradených pre relax zónu, kde je umiestnená kaviareň. V prvom rade ide o technológie. Tých dostal neúrekom. Showroom disponuje 13 Full HD digitálnymi obrazovkami, jednym plne dotykovým panelom a technológiou 3D konfigurátora, cez ktorý vie predajca pomocou iPadu vyskladať zákazníkovi vozidlo, ktoré môže byť zrkadlené na všetkých obrazovkách, dokonca aj v relax zóne. Konfigurátor vie precízne vykresliť vozidlo do posledného detailu.
Obohatená ponuka o pick up servisné služby umožňuje, že zákazník odovzdá svoje vozidlo v In-Store predajni, odkiaľ bude odvezené do servisu, pokiaľ si zákazník niečo vybavuje v obchodnom centre. K dispozícií budú aj testovacie jazdy, keďže showroom je vybavený až 5 parkovacími boxmi. Ako bonus si môžu zákazníci vychutnať šálku kávy priamo v relax zóne.
Zdroj: www.press.kia.com