Okruhové náradie z Japonska. Aj tak by sa dalo nazvať nové Track Edition GT-rko.
Nissan GT-R Track Edition
Track Edition je už v poradí tretie GT-R upravené priamo Nissanom takže doplňuje dvojicu GT-R Premium a GT-R Nismo.
O pohon sa stará dvakrát preplňovaný 6-valec o zdvihovom objeme 3,8 litra. 570 konských síl sa stará o akceleráciu z 0-100Km/h za 3,5 sekundy.
Krútiaci moment 637Nm je prenášaný na kolesá cez 6-stupňovú dvojspojkovú automatickú prevodovku.
Každý motor je ručne zostavený v Japonsku takzvaným Takumi čiže majstrom remeselníkom.
Pri Nissane GT-R platí ,,heslo“ one man one engine.
Lepšia stabilita a ovládateľnosť bola dosiahnutá podvozkom Bilstein.
Táto okruhová edícia je vybavená rozšírenými blatníkmi, ktoré sú prispôsobené 20-palcovým kovaným diskom Nismo, na ktorých sú obuté špeciálne okruhové pneumatiky.
Zvýšenie tuhosti karosérie bolo dosiahnuté použitím lepených spojov namiesto zvarov, výmenou stabilizátorov a tuhším uchytením nábojov kolies.
K dispozícií sú aj karbónové Recaro V-Spec sedadlá, ktoré sú oproti klasickým sedadlám ľahšie o 16,3Kg.
Svojou cenovkou 120 500 eur sa radí medzi klasické GT-R, ktorého cena začína na 99 500 eur a medzi GT-R Nismo, za ktoré si Nissan pýta 187 000 eur.
By Samuel Zaťko