Najdynamickejšie Porsche 911 Carrera S všetkých čias
Porsche pridáva nový model Carrera S do modelového radu 911. S výkonom 353 kW (480 PS), 3,0-litrovým preplňovaným boxer motorom a vylepšenou štandardnou výbavou sa model zaradí medzi 911 Carrera a 911 Carrera GTS. Vďaka zvýšenému výkonu a jazdnej dynamike výrazne prekonáva svojho predchodcu. Významné zvýšenie výkonu a ďalšie možnosti vybavenia ponúkajú oproti 911 Carrera výraznú pridanú hodnotu.
Porsche opätovne uvádza na trh model 911 Carrera S. V rámci modelového radu Carrera vypĺňa medzeru medzi 911 Carrera a ešte výkonnejším 911 Carrera GTS T-Hybrid. Jeho pohonná jednotka bola výrazne vylepšená a teraz dosahuje úrovne výkonu, ktoré boli predtým vyhradené pre 911 Carrera GTS predchádzajúcej generácie. Okrem toho rozšírený zoznam štandardnej výbavy a výrazne zvýšené možnosti prispôsobenia oproti 911 Carrera robia z tohto modelu atraktívneho nového člena rodiny Carrera. Športové auto je dostupné vo verziách Coupé a Cabriolet.
➡️ NEPREHLIADNITE: Manthey Kit pre Porsche 911 GT3 RS 992.1
Ikonický 3,0-litrový twin-turbo šesťvalcový boxer motor bol zásadne vylepšený pre použitie v novej 911 Carrera S. Výsledkom je výrazné zvýšenie výkonu pri súčasnom znížení emisií. Výkon 353 kW (480 PS) a krútiaci moment 530 Nm predstavujú nárast o 22 kW (30 PS) oproti predchodcovi. Na dosiahnutie tohto zvýšenia výkonu a efektivity Porsche osadilo nové turbodúchadlá a komplexne optimalizovalo chladenie stlačeného vzduchu. Nové športové auto teraz vychádza z dizajnu modelov 911 Turbo predchádzajúcej generácie. Carrera S Coupé zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 308 km/h. Výkon sa na kolesá prenáša cez osemstupňovú dvojspojkovú prevodovku Porsche (PDK).
Rozšírený zoznam štandardnej výbavy, exkluzívne možnosti
Porsche výrazne vylepšilo štandardnú výbavu modelu Carrera S, ktorá zahŕňa asymetrické pneumatiky s 20/21-palcovými kolesami Carrera S, športový výfukový systém so striebornými koncovkami a Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+), ktorý nie je dostupný v modeli Carrera. Nový brzdový systém poskytuje výrazné zlepšenie jazdnej dynamiky. Tento systém, známy z modelu 911 Carrera GTS a dodávaný štandardne s červenými brzdovými strmeňmi a kotúčmi s priemerom 408 mm vpredu a 380 mm vzadu, zabezpečuje výnimočné brzdné schopnosti.
K dispozícii sú ďalšie možnosti na zlepšenie výkonu. Na požiadanie Porsche ponúka brzdový systém Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) a športový podvozok PASM s výškou nižšou o 10 mm v kombinácii so zadným riadením kolies. Hydraulika tlmičov bola oproti predchodcovi optimalizovaná, čo zabezpečuje ešte lepšiu ovládateľnosť s vyššou presnosťou a zdokonalenou odozvou. Riadenie v kombinácii so zadným riadením nápravy je priamočiarejšie a kinematika prednej nápravy bola upravená. To zaisťuje ešte agilnejšie a priamejšie ovládanie a zároveň výrazne zvyšuje stabilitu pri vysokých rýchlostiach.
Elegantný interiér
Vysoké nároky na kvalitu a exkluzivitu v modeli Carrera S sú rovnako zjavné aj v interiéri vozidla. Štandardne je vybavený koženým balíkom v čiernej farbe. Sedadlá, opierky hlavy, prístrojová doska, výplne dverí a voliteľný zadný sedací systém vo verzii Coupé sú čalúnené hladkou kožou. Ako pri ostatných modeloch Carrera sú sklopné zadné sedadlá k dispozícii bez ďalších nákladov ako alternatíva k štandardnému dvojmiestnemu usporiadaniu. Cabriolet je vybavený zadným sedacím systémom.
Na požiadanie je k dispozícii aj možnosť s ešte rozsiahlejším využitím kože, ktorá pokrýva veľké plochy interiéru – vrátane krytu priehradky na rukavice, bočných panelov a časť sedadiel. Na požiadanie Porsche pridáva kontrastné prešívanie vo farbe Crayon. Celý modelový rad Carrera S profituje z vylepšenej štandardnej výbavy. Zahŕňa prvky ako Matrix LED svetlomety a bezdrôtovú nabíjačku na smartfóny. Voliteľne sú k dispozícii zdvíhací systém prednej nápravy, inovatívne HD-Matrix LED svetlomety a balík Sport Chrono vrátane aplikácie Porsche Track Precision, ideálnej na dni na okruhu.
Nové 911 Carrera S je teraz k dispozícii na objednávku ako Coupé alebo Cabriolet s pohonom zadných kolies.
Zdroj: Porsche Newsroom