Safari verzia offroadového Maybachu – G bez strechy
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Keď v Mercedese navrhovali nezničitelné auto pre armádu a auto, ktoré nezaskočí žiaden terén ani len nepomysleli na to, že raz sa na ich výmysle urobia také zmeny, ktoré zabezpečia nielen bezkonkurenčnú priechodnosť terénom ale zabezpečia taký luxus v jeho interiéri že si ho budú objednávať nie armády ale arabský šejkovia, ktorý už nevedia čo od dobroty.
A tak sa v Mercedese rozhodli poslať ,,obýčajné géčko 4×4 na druhú do Maybachu. A Maybach to pojal ako vždy. Velkolepo.
A tak vymontovali celý interiér, motor a predĺžili rázvor. Na miesto V8-ičky nahodili V12-stku o objeme 6 litrov, ktorá má 630 koní a 1000Nm. Poháňané sú všetky štyri kolesá a 7 stupňový automat zabezpečí pohodlnú a plynulú jazdu.
Po vzore umocneného géčka sú aj tu prítomne portálové nápravy. To najhlavnejšie sa však odohráva vzadu pretože nad dvojicou kožených kresiel s niekoľkými masážnými funkciami sa nenachádza klasická pevná strecha ale skladacia plátená po vzore Maybachu 62S Landaulet.
Ak by ste sa niekde v strede púšte náhodou nudili máte k dispozícií dvojicu 10 palcových displejov.
Mercedes vyrobí iba 99 kusov a cena sa bude pohybovať okolo 630 tisíc.
Toľko o Maybachu G650 Landaulet alebo ak chcete o prvom Maybachu do terénu.
By Samuel Zaťko.